Amateuristisch

Ik heb dit hier een simpel emailtje met een simpele vraag naartoe gestuurd over een van de produkten uit het assortiment. Na 5 dagen wachten op antwoord ook maar hetzelfde mailtje naar de webshop info gestuurd om vervolgens na 9 dagen ook geen antwoord te krijgen. Toen maar gebeld. Erg vriendelijk zijn ze hier in ieder geval niet en ik kreeg het verwijt dat ik in mijn mailtje niet refereer naar een naam of afdeling. Ik wist niet dat wij bekenden waren?? Op de website staat gewoon [email protected] toch? Na een paar keer doorverbonden te zijn naar de juiste afdeling kreeg ik te horen dat ik mijn mailtje maar naar hun afdeling moet sturen t.a.v. (?). Waarom zo moeilijk mensen? Ik bel toch al met de juiste afdeling?
Ik denk wanneer je als bedrijf graag dingen aan de man wilt brengen dit de meest ontmoedigende manier is voor een klant. Dit nodigt mij nou niet echt uit hier iets te kopen uiteraard, maar wel om een slechte review te schrijven. Iets waar ik anders nooit de moeite voor zou nemen.

Sterke punten
geen sterke punten kunnen waarnemen

Zwakke punten
Op alle gangen van zaken om als potenciele klant antwoord te krijgen op een simpele vraag per email wordt gefaald.

Bezoek Avonturia Vogelkelder Reviews over Avonturia Vogelkelder

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Avonturia Vogelkelder
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden